話劇比賽 在今天結束了
我的生活 也回歸平靜 重覆的規律
似乎有那麼點空虛 迴盪著 在我心裡迴盪
一切 到今天為止
失落或者寂寞 是我現在的代名詞
就是少了點東西 少了點動力
我從吵鬧中 將我自己 抽離 然後 歸於平靜
只是 有點不甘寂靜 

______________________________


如我所願 今天晚上 短暫地 下了點雨
難道上天有定時看我的網誌? 誰知道呢?


或許是時間使然 我不想迎接 明天的到來
不想要面對 明天
並非明天有什麼讓我逃避的事等待
而是 今天的我 不想結束
原因為何? 也許是 今天太過熱鬧了
從前的我 想要平凡
但今天的我 不想平凡 我...變了
不過 是現在的我變了

______________________________


話劇的結果 我不想多說 
雖然 成績並非令人滿意(要求太高?)
可是 大家都很好了 真的 很好
雖說 我仍舊眷戀著 從前的某些人
但 也只是眷戀 只是 眷戀
你們 是否能夠想像 我是用何種語氣 對你們訴說這些話?
你們 是否能夠了解 我是用何種心情 紀錄這些文字?
有 誰 知 道 呢 ?

______________________________


最近 愛上了一首歌 在這裡 與你們分享

Another Day (Lene Marlin)
天天天天 琳恩瑪蓮

Lie to me, say that you need me
That's what I wanna hear
That is what, what makes me happy
Hoping you'll be near
All this time, how could I know
Within these walls, I can feel you

Another day goes by, will never know just wonder why
You made me feel good, made me smile
I see it now, and I, can say it's gone
That would be a lie
Cannot control this, this thing called love

You must think, how can this be
You don't really know me
I can't tell, this ain't the time
You'll never be mine
What can I say, something 'bout my life
I just lost again

Another day goes by, will never know just wonder why
You made me feel good, made me smile
I see it now, and I, can say it's gone
That would be a lie
Cannot control this, this thing called love

Always have to move on,
To leave it all behind
Go along with time

Another day goes by, will never know just wonder why
You made me feel good, made me smile
I see it now, and I, can say it's gone
That would be a lie
Cannot control this, this thing called love


這是我 重新愛上的一首歌
讓它 一直重覆著 在腦海重覆著 淡淡的 聲音
很少有歌曲 能夠讓我聽到冒出強烈的情緒
雖說強烈 其實 這是首 平淡的歌 強烈的 是我的情緒
它 纏繞著我的心 不停的 來回撥放 但是 我不討厭
聽完後 反而有 淡淡的惆悵 在我心裡
是因為 心情而改變我的想法吧!

______________________________


其實這篇文 我重打了三次 三次都不一樣
為什麼呢? 電腦無預警的關機 還有...不小心被關掉
我認為 第一次打的 才是完美
因為 情緒都飛掉了 都已經在第一次 全部溶入了
所以 這是第三人稱的想法 只是 重新轉述
第一人稱的我 在第一次寫文時 就已經不見了...
幸好 那時我已經打到快結尾了
所以 你們能夠看到我現在打的文
否則 今天就會是一片空白了
小小的無奈 = =|||


玥 pm 11:43 10/13 2005 筆
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 yueh642 的頭像
    yueh642

    用我的語言,寫我自己

    yueh642 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()